۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۵·2 دقیقه خواندن0
نشانهٔ آرام

نوعی خستگی هست که استراحت درمانش نمیکند. میخوابی، مکث میکنی، آخرِ هفته را میگیری — و باز چیزی در زیر، سنگین میماند.
زود اسمش را میگذاریم نقص. کمبودنِ انضباط. حالوهوایی که باید از آن گذشت. اما اگر اصلاً مشکلی برای حلکردن نباشد؟
اگر یک نشانه باشد — آرام و صبور — که میگوید جایی که هستی، دیگر جایِ تو نیست؟
لازم نیست همین امروز کاری کنی. فقط باید گوش بدهی. ببینی. بگذاری این حس، اطلاعات باشد نه شکست.
inner-awarenesssignalsreflection
